Tuesday, April 17, 2007

Ziua mea de azi...

A inceput promitator pe la ora 07.30 cand m-am apucat de un chestionar care m-a acaparat pana pe la 09.30. Am iesit din casa in jurul orei 10, dupa care am vizitat (in aceasta exacta ordine) un chiosc la care am stat 2 ore, un magazin specializat unde am mai petrecut inca 2 ore si un magazin mare unde am stat inca 2.
Pentru cei care nu stiu lucrez la o firma de cercetari de marketing (deci au trecut de mult vremurile cand stateam in magazine just for fun, acum muncesc in ele :( ).
Apoi m-am dus sa ii cumpar tatalui meu un telefon nou (sau fratelui, n-am prea priceput eu exact cine o sa il patreze) si cadoul pentru fratele meu (un mp3 player) de la emag (stiu ca e reclama, dar sunt f multumita de ei).
Am ajuns astfel acasa in jurul orei 18.00 dupa ce am stat efectiv in tot acest timp in picioare papandu-mi nervii cu produse mai vechi sau mai noi.
Somnul de dupa-masa nu am reusit sa il evit avand in vedere ca dormeam efectiv cu pixul in mana cat lucram pentru un proiect pentru scoala, renuntant astfel pentru o perioada de o ora (sau cel putin asa am vrut sa vred, avand in vedere ca m-am trezit pe la 22.00) dupa care l-am finalizat si m-am apucat de chestionare.
Mai am foarte multe, si trebuie predate maine....
Unde ai plecat tu vacanta?!?!

P.S. Pisica mea a nascut 2 puisori mici si frumosi pe care inca nu i-am vazut, dar dupa mesajele alor mei sunt sanatosi si galagiosi (deci e de bine :P )

No comments: