Friday, May 11, 2007

Scuze

Am multe motive pentru care trebuie sa imi cer scuze:
1. primul si poate cel mai important este ca nu am verificat setarile contului cand mi l-am creat si am lasat bifata casuta de postare doar de catre membrii inregistrati. Imi cer scuze pentru situatia aceasta si vreau sa va spun ca am remeidat situatia. Postati :)
2. nu prea am avut timp sa ma ocup de blog. Si chiar imi pare rau de acest fapt. Dar trec printr-o perioada destul de aglomerata atat la scoala cat si la serviciu si tot ce vreau acum este sa dorm mai mult de 5 ore pe noapte. Deci, imi pare rau si promit ca ma revansez cum se termina sesiunea.
3. nu apuc sa transmit totul in ordine si am o groaza de lucruri pe care vreau sa le spun lasate in urma. De exemplu:
  • am fost zielele trecute la o conferinta privind libertatea in media unde am aflat ca nea Gheorghe de la bloc o sa poata sa distinga binele de rau daca afla ca Ziua e condusa de nu stiu ce grupuri de interes (ce naivi erau moderatorii :) )
  • mi-am ales tema de licenta (Posibilitati de promovare a zonei turistice Valea Jiului) si mi-am facut curaj sa ii spun profului coordonator ca nu as vrea sa fac cercetare cantiatica, ci doar una calitatica sau o strategie. Am stabilit amandoi ca va fi o strategie. Abia astept sa ma apuc de licenta :)
  • mi-am facut planul de bataie pentru la vara (pe care stiu ca exista 50% sanse sa il duc la implinire): invat cateva chestii de baza in Corel, invatz spaniola, franceza, merg la bazin, mananc doar salate, ma las de Coca Cola, alerg dimineatza in Cismigiu si invatz Java si Dreamweaver (cu mentiunea ca trebuie sa imi achizitionez toate progrmaele mai sus mentionate).
  • mi-am cumparat o carte intitulata 'Cercetari de marketing' in care in jumatate se trateaza strategii de marketing (motivul pentru care am si achizitionat-o)
  • mi-am luat o super geanta (zici ca sunt Paris Hilton acum) mare, bej (sa se potriveasca cu papuceii care ii am acum si pe care o sa mai pot sa ii port maxim 2 saptamani pentru ca va fi prea cald si o sa trec la balerini) si destul de ieftina (doar 50 RON)

Cam atat am facut in ultimele zile (din ce nu am uitat).

4. Imi cer scuze pentru perioada urmatoare. Incep examenele si nu stiu cat o sa mai apuc sa postez. Dar promit ca va raspund cu drag daca imi scrieti, si ca voi incerca sa mai scriu ici si colo mici impresii.

Pupici

No comments: