Sunday, January 23, 2011

Ce vreau eu sa fac...

E o intrebare care ma framanta de ceva timp... Ce urmeaza?
Am reusit sa imi schimb serviciul, deci nu mai am frustrari profesionale.
Mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc cu statutul de om care muneste ca sa traiasca, nu de om care traieste ca sa munceasca. E o schimbare radicala... Nu cred ca este finalizata in intregime, but I'm getting there :)
Am avut un an trecut interesant din toate punctele de vedere. A fost un an in care nu am mai avut altceva inafara de serviciu, si in care am incercat sa ma ocup de mine in principal...
Nu pot sa spun ca mi-a iesit din prima, dar am tot timpul din lume anul asta sa incerc sa imi indeplinesc dorintele si asteptarile pe care mi le-am autoimpus :) Am vointa si determinare sa fac tot ce mi-am propus, deci am castigat jumatate din batalie!
De asemenea, anul asta trebuie sa fac ceva sa imi relaxez mintea, nu doar corpul in timpul liber. Ei, relaxarea mintii nu cred ca o sa o obtin prin simplul somn pe care l-am adoptat in ultimul weekend... Cred ca va trebui sa imi gasesc o ocupatie care sa ma antreneze psihic, dar sa fie relaxanta fizic :) Ma gandeam sa ma apuc serios de fotografie imeidat ce vine primavara... Who knows, maybe I'll have fun while I'm trying...
De saptamana viitoare ma reintorc la programul de exercitii: sala si bazin concomitent. Poate chiar cu o dieta mai sanatoasa... Chiar imi propun sa mananc mai sanatos. Nu neaparat de dieta, dar mai natural si mai fara prostii (sau fara dulciuri).
Pana vine primavara trebuie sa incerc sa imi dau seama daca vreau sau nu sa scriu cate ceva. As face un curs sau o specializare... Sau as intreba pe cineva daca am sau nu o afinitate pentru a scrie... Ma visez scriind carti for a living :) Dar asta ar fi un job prea ideal sa aiba sanse sa devina realitate...
Dar, cine stie... Poate reusesc cateva ceva si imi dau seama ca uneori, visele pot deveni realitate...
Imi doresc atat de multe lucruri, as vrea sa fac atat de multe, sa vizitez multe, multe locuri... Uneori nu cred ca o sa pot sa le fac pe toate... Dar cu sigurnata vreau sa incerc
Deci... Ce urmeaza?

No comments: