Tuesday, September 11, 2007

Scrisoare

Draga Blogger,

Imi pare rau ca te-am ignorat in ultimul timp, dar am avut o perioada foarte agitata atat la serviciu, cat si pe acasa.
Incepe sa imi placa din ce in ce mai mult la serviciu, atmosfera de lucru fiind calda si placuta, colegii intelegatori cu galagia pe care, inevitabil, o fac zi de zi, iar sefa intelegatoare in toate greselile pe care le-am facut pana acum.
Invat foarte multe lucruri, care tin atat de domeniul meu, cat si de domeniu tehnic, am avut in ultimul timp parte de multe surprize, unele placute, unele mai putin placute.
Printre surprizele placute se numara relatia buna pe care o am cu majoritatea partenerilor de pe domeniul meu, senzatia ca se poate face ceva si pe plan economic in Romania, faptul ca pot asculta muzica la serviciu, ca pot sa lucrez cu placere.
Printre surprizele neplacute se gasesc neprofesionalismul unei agentii de publicitate, nereceptivitatea unor parteneri straini sau greutatea de a utiliza anumite servicii romanesti (posta romana).

Acasa, totul e pe drumul cel bun... :)

Imi pare rau ca te-am lasat cam de izbeliste, dar nu am mai avut timp, nerv sau inspiratie sa mai vorbesc shi cu tine.

Cu drag,

Andra

No comments: