Thursday, February 21, 2008

ER...

Azi am scris un proiect.... Singura acasa....
Diferenta intre a scrie un proiect singura acasa si a-l face in echipa cu cineva, eventual, doar sa stea cineva langa mine, este lipsa de atentie...
Un proiect pe care in mod normal l-as fi terminat relativ repede mi-a rapit majoritatea dupa-amiezii- noptii pentru ca nu am reusit sa ma abtin sa nu ma uit la TV, sa mai navighez pe net, sa imi fac de lucru pe la bucatarie.....
In alta ordine de idei, mai mult m-am uitat la TV si proiectul l-am facut printre picaturi. De aceea, n-o sa mai vorbesc de proiect, ci de ce am vazut la TV :).
Am vazut ER.... super serialul, iar episodul acesta n-a fost o exceptie... Am reusit sa imi dau seama ca imi doresc ca persoana langa care imi voi petrece viata trebuie sa se gandeasca la mine ca la cineva unic, un pic nebun si in stare de orice.... (o filosofie gen Grey's Anatomy) si sa ma descrie cu o singura fraza 'My Andra was really something....'

No comments: