Thursday, March 29, 2007

blogul- jurnal on-line?

Ce reprezinta pentru mine blogul meu? Un mijloc de a vorbi cu prieteni, cu mine insumi, precum si cu cei care vor sa imi citeasca ideile. Cu alte cuvinte, pentru mine blogul reprezinta un mijloc de comunicare.
Citeam zilele trecute pe un blog destul de cunsocut din Romania o disputa privind rolul blogului si locul sau in marketing/ jurnalism/ PR. E destul de nostim sa descoperi oameni care nu au nici o legatura cu domeniile de mai sus isi dau cu parerea, considerand ca un blog ar trebui cu siguranta sa contina elemente dintre mediile mentionate de mine mai sus.
Eu va trebui insa sa va dezamagesc, pentru mine blogul e pur si simplu un jurnal in care scriu ce consider eu ca imi poate exprima mai bine sentimentele prin care trec la un anumit moment. Nu stiu daca scriu bine sau nu, nu stiu daca blogul meu va fi citit sau nu, si sper sa nu incerc vreodata sa `atrag` anumiti cititori prin ce scriu (ar inseamna sa nu fin in totalitate sincera).
In schimb, ar trebui sa va marturisesc ca sunt destul de vorbareata si ca blogul meu va fi o suma de ganduri puse cateodata anapoda, ca va fi pur si simplu un mijloc de exteriorizare. Poate ca voi reusi sa transmit ganduri/ sentimennte/ trairi cu usurinta, poate nu, dar nici nu imi propun, nici macar nu incerc...

No comments: