Friday, March 30, 2007

week-end

Ce facti de obicei in week-end?
Pentru mine week-endul este de obicei oaza de liniste si de leneveala care maa ajuta sa incep saptama urmatoare cu zambetul pe buze.
Sambata ma trezesc fara ceaas, ceea ce inseamna ca ora normala in care imi deschid ochii este 12.00 sau chiar 13.00 daca s-a terminat o saptamana obositoare, dupa care urmeaza o dupa-masa petrecuta in fata tv-ului, calc-ului. Destul de rar fac sambata treaba prin casa, iar cumparaturi nu fac deloc pentru ca ma sperie aglomeratia si nebunia din magazine.
Duminica dimineatza incepe mai devreme, in jurul orei 10 dupa care ma apuc si eu intr-un final de treburile caracteristice (completat chestionare pentru serviciu, verificat lista de teme, pregatit eventual ceva de mancare pentru sapataman viitoare).
E trist ca week-end-ul asta nu am cum sa fac toate acestea, sunt in urma cu serviciul si voi fi pe teren atat sambata cat si duminica. Sambata imi vin niste colege sa lucram la un proiect pe seara, iar duminica va trebui sa imi completez chestionarele pentru luni. Altfel spus, ma asteapta o noua saptamana care incepe de sambata si se va termina vinerea viitoare.
Week-end...

No comments: