Thursday, March 29, 2007

opera

Am fost saptamana trecuta sambata la Opera. A fost prima oara cand am vazut o opera live si pot sa spun ca Don Givanni m-a impresionat cu adevarat. Timp de trei ore si un picut am stat cuminte pe un scaun si am ascultat 6 voci exceptionale care transmiteau sentimente si trairi cu ajutorul cantecului.
Experienta pot sa spun ca m-a impresionat nu numai datorita operei in sine ci si a atmosferei, si a impresiilor pe care ti le lasa o sala plina care aplauda indelung un spectacol reusit. A fost o fata a societatii pe care nu o mai vazusem, o fata care imi da speranta ca o sala plina de oameni care stiu sa aprecieze un astfel de spectacol si care il prefera unui meci de fotbal (chiar daca sunt eu o fotballista inraita si meciul cu Olanda incepuse de ceva timp pur si simplu nu mai conta) reprezinta opusul societatii inculte si pline de manelisme cu care suntem caracterizati cu totii de straini.
Mi-am propus sa mai merg cat de curand, desi pana pe 15 aprilie nu mai imi facea nimic cu ochiul din programul operei (as prefera de data aceasta un spectacol de balet).
Mi-am mai propus ca de ziua mea sa merg la teatru, mai trebuie doar sa merg sa vad daca mai gasesc bilete reduse...

No comments: