Tuesday, July 10, 2007

Nunta in familie

De fiecare data cand se petrece un astfel de eveniment se reuneste toata familia, de peste munti si de peste dealuri si povestesc verzi si uscate, mandrindu-se care mai de care cu propriile realizari.
La un astfel de eveniment urmeaza sa ma duc sambata la Sibiu. Deja ma vad dupa un drum destul de lung trebuind sa stau cuminte la o masa depanand amintiri si schimband impresii cu matusi si unchi pe care nu i-am mai vazut de la ultima nunta in familie (adica de vre-o 7 ani).
Oricum sper sa fie bine. Abia astept sa ma intorc sa apuc sa dorm. Am asa de multe traznai de facut ca nu mai stiu de unde sa ma apuc shi cum sa nu dezamagesc pe nimeni....Si mai am asa putin timp liber....
Mi-am dorit sa invat foarte multe vara asta si sa fac foarte multe chestii. Sper sa si reusesc, avand in vedere ca nu m-am obisnuit inca cu ora relativ matinala la care trebuie sa ma trezesc si sunt adormita mai toata ziua.
Oricum am refuzat cu incapatanare sa imi cumpar ceva special pentru nunta asta, am refuzat sa ma stresez crezand ca nu ajung la timp sau ca o sa trebuiasca sa stau in pozitie de drepti.
In schimb o sa conduc (daca reusesc sa nu imi uit carnetul de conducere, iar, la Bucuresti) si o sa dorm sper destul avand in vedere ca la Sibiu nuntile se tin ziua (incepand cu ora 14.00) si se termina de obicei la ora 24.00.
Dar oare o sa apuc?

No comments: