Wednesday, July 4, 2007

Un nou inceput

S-a terminat scoala, si o data cu ea am terminat si perioada petrecuta la vechiul loc de munca.
De scoala o sa imi fie sigur dor, sa aflu lucruri noi si sa lucrez pana tarziu in noapte pentru proiecte.
De MEMRB o sa imi fie dor pentru ca aveam un program foarte lejer care imi permitea sa ma trezesc de la 9.00 shi nu de la 7.00 la cat sunt nevoita sa ma trezesc acum pentru noul meu loc de munca.
In schimb sunt foarte entuziasmata de noul loc de munca avand in vedere sa stau cuminte intr-un birou cu aer conditionat lucrand in principiu cu indicatori de marketing, pastrand legatura cu partenerii firmei, creand (in curand) brosura de prezentare si textul pentru site-ul web.
E destul de interesant la inceput pentru ca toata lumea incearca sa imi dea cat mai multe informatii ca sa imi castig autonomia cat mai repede, astfel invat multe lucruri deodata pe care sper sa reusesc sa le asimilez cat mai repede.
In rest, mai nimik, ma bucur de vremea calduroasa din Bucuresti si abia astept cate un week-end sa plec pe acasa, sau la Sibiu sau la mare....
Se anunta o vara insorita :)

No comments: